
Kade 2.020 is een samenwerking tussen vier bedrijven die zich richten op het duurzaam vervangen van oude grachtenkades in Amsterdam. Deze kades, waarvan een deel op instorten staat, worden op een innovatieve manier vervangen om hinder voor omwonenden te minimaliseren, bomen te behouden en kosten te verlagen. Het project gebruikt hiervoor een milieuvriendelijke techniek die geschikt is voor elke gracht in Amsterdam.
Afgelopen zomer heeft jong talent van SAMEEN, Sanne Weenink, Kade 2.020 ondersteund in de marketing & communicatie rondom dit duurzame project. Sanne hield zich bezig met het onderzoeken en vertalen van technische ontwerpdetails naar begrijpelijke taal voor verschillende doelgroepen, waaronder de inwoners van Amsterdam. Daarnaast voerde ze interviews en creëerde ze content om de zichtbaarheid van het project te vergroten. Op deze manier droeg ze praktisch bij aan de communicatie en promotie van dit innovatieve project. Super tof!
Heeft jouw organisatie deze zomer nog ondersteuning nodig op het gebied van marketing en communicatie? Neem dan contact met ons op!